Epson breidt LabelWorks-reeks uit met nieuwe modellen

De twee nieuwe etikettenprinters kenmerken zich door draagbaarheid en flexibele connectiviteit

Zaventem, 15 oktober 2013 – Epson, de wereldleider op het gebied van afdrukken, beeldbewerking en innovatie, kondigt twee nieuwe modellen aan binnen de succesvolle LabelWorks-reeks. De LW-600P is de kleinste en lichtste 24 mm-desktopetikettenprinter op de markt en levert ongeëvenaarde draagbaarheid. De LW-1000P biedt diverse aansluitmogelijkheden, waaronder Wi-Fi en draadloos afdrukken van apparaat-naar-apparaat, waardoor het in een grote verscheidenheid aan werkomgevingen kan worden gebruikt. Met de innovatieve, gratis Epson iLabel-app maakt u etiketten met computers, smartphones of tablets en drukt u af vanaf iOS- of Android-apparaten .

De LW-600P is een etikettenprinter voor op kantoor die altijd klaar is voor gebruik. Een ideaal apparaat voor ondersteunend personeel in drukke kantoren en zeer gemakkelijk op afstand te gebruiken om labels voor identificatie, voorraadbeheer en het invullen van formulieren te maken.

De LW-600P biedt geweldige flexibiliteit. Het apparaat kan worden aangesloten op een computer of als draagbare etikettenprinter worden gebruikt waarmee gebruikers zowel vanaf iOS- en Android-smarthpones of -tablets kunnen afdrukken met de gratis Epson iLabel-app. De Bluetooth-connectiviteit biedt  meerdere gebruikers toegang tot de LW-600P zonder dat netwerktoegang vereist is. Daarnaast is deze etikettenprinter snel en gemakkelijk in gebruik, met drie eenvoudige bedieningsknoppen en afdruksnelheden van maximaal 15 mm/sec met 180 dpi.

De LW-1000P is een fantastische aanvulling voor grote ondernemingen, KMO's en onderhoudsectoren zoals magazijnen en fabrieken.

Gebruikers kunnen op diverse manieren verbinding  maken met deze etikettenprinter. Bijvoorbeeld via Wi-Fi, draadloze apparaat-naar-apparaat verbinding, USB of via PC of Ethernet waardoor de printer ook met meerdere gebruikers kan worden gedeeld. U kunt ook afdrukken vanaf Android- of iOS-smartphones of -tablets met de gratis Epson iLabel-app.

De LW-1000P houdt gebruikers productief dankzij hoge afdruksnelheden van maximaal 35 mm/sec met 360 dpi. Daarmee is dit de snelste LabelWorks-printer van Epson. Met het comfort om etiketten af te drukken met een maximale breedte van 36 mm. Functies zoals een tape-eindedetectie, vol- en halfautomatische snijder en een tape-invoer aan de bovenzijde zorgen voor een probleemloze bediening van de LW-1000P. Een geïntegreerde afwerkingssnijder kan ook etikethoeken afronden, waardoor geklungel wordt verminderd wanneer etiketten zijn aangebracht. Herve Thevenin, productmanager bij Epson Europe, zegt: 'We hebben onze reeks verbeterd met deze twee nieuwe apparaten die elk iets nieuws en aantrekkelijks bieden voor klanten. De LW-600P biedt ongeëvenaarde draagbaarheid en de LW-1000P biedt superieure aansluitmogelijkheden. Hierdoor kunnen we voldoen aan de groeiende behoeften van onze klanten en tegelijkertijd bieden we kleine en grote bedrijven veel waar voor hun geld.'

De LW-1000P en de LW-600P zijn beschikbaar vanaf respectievelijk 1 november 2013 en 1 december 2013, voor een prijs van € 399.99 en € 89.99 excl. BTW..

Downlaod meer details over de specificaties van beide toestellen in bijlage.

Technische-specificaties-Epson-LW-600P-_-LW-1000P.docx