Spelen, kijken en beleven met de nieuwe HD-Ready draagbare projector van Epson

Nieuwe thuisbioscoopprojector biedt volledige keystone-correctie en een extra lange lampgarantie

Zaventem, 2 september 2013 – Voortbouwend op het verkoopsucces van de thuisbioscoopprojector EH-TW480, kondigt Epson de EH-TW490 aan, de volgende generatie in de HD-Ready projectorserie. Deze 720p thuisbioscoopprojector beschikt niet alleen over alle functies die het vorige model zo populair heeft gemaakt, maar is het enige model in zijn segment dat zowel verticale als horizontale correctie tot maximaal 30 graden biedt, plus een garantie op de lamp van drie jaar of 2.000 uur.

Met behulp van de keystone-correctie kunnen gebruikers het beeld eenvoudig uitlijnen, ongeacht de hoek van de projector. Deze draagbare HD-Ready projector met zijn compacte, lichtgewicht ontwerp, kan vrijwel overal worden opgesteld en is daarmee ideaal voor het spelen van videogames, het bekijken van films of het meebeleven van sportevenementen in allerlei verschillende ruimten of bij vrienden thuis.

Dankzij de gelijke White en Colour Light Output van 3.000 lumen en Epson’s 3LCD-technologie kunnen gebruikers heldere content in levendige kleuren bekijken zonder in het donker te moeten zitten. De contrastverhouding van 12.000:1 betekent ook dat zeer donkere, schaduwrijke filmscènes of live sportevenementen met veel actie veel helderder worden weergegeven, en nooit vaag lijken.

Madlyne Colson, productmanager bij Epson Europe, zegt het volgende: 'Deze HD-Ready projector zet videogames, films en sport probleemloos om in big-screen evenementen met beeld in bioscoopkwaliteit. Omdat opzetten makkelijker is en de garantie voor de lamp langer is dan bij de concurrentie, kunnen gebruikers ontspannen en zich richten op de actie op het scherm, zonder zich zorgen te hoeven maken over hun projector.'

De EH-TW490 is vanaf september beschikbaar voor een prijs van € 559.

Eigenschappen

HD-Ready 720p bioscoopervaring, met een maximale schermgrootte van 317 inch

Geniet van uitzonderlijke beeldkwaliteit met de 3LCD-technologie van Epson

Te gebruiken bij verschillende lichtsterktes dankzij een gelijke White en Colour Light Output van 3.000 lumen